loading...
راه غریب
معین بازدید : 1 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

خرید آموزش اعتماد به نفس

 

خرید آموزش اعتماد به نفس – آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توان اعتماد به نفس خود را در سایر کار ها بالا برد و به بقیه ثابت کرد که دارای اعتماد به نفس بالایی هستید و از عهده کار ها می توانید بر آیید.پس بهتر است بدانید که قبل از اینکه سایرین بخواهند شما را تایید کنند و در باره اعتماد به نفس شما حرف بزنند در قدم اول باید شما خود واقعیتان را باور داشته باشید و بپذیرید.باید بدانید که در ذهن شما از خودتان چه تصویری وجود دارد.آیا شما از ان دسته از آدم ها هستید که همیشه احساس استرس و اضطراب دارید؟آیا تا به حال فکر کرده اید که رمز و راز موفق ترین افراد دنیا همین داشتن اعتماد به نفس در کار ها بوده است؟ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به موفقیت یک مجموعه آموزش اعتماد به نفس را قرار داده ایم که با تهیه و تماشای ان قطعا پی به نکات بسیار مهمی خواهید برد که شاید تا به الان برایتان زیاد هم مهم نبوده است.ما به شما نشان خواهیم داد که رمز موفقیت افراد بزرگ به طرز شگفت انگیزی همین اعتماد به نفس بوده است.

همین که در قدم اول خودتان مهر تاییدی برای خود باشید و تصویر مثبت و موفق از خود در ذهن ایجاد نمایید می توان گفت که قدم اول را به سوی موفقیت  برداشته اید.کافیست تا به انچه که انجام می دهید ایمان داشته باشید.شما به هر انچه که می خواهید می رسید  فقط باید کمی به خود زمان دهید و تصویری مثبت از خود در ذهن ایجاد نمایید.

 

خرید آموزش اعتماد به نفس

ما برای شما عزیزان امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم اورده ایم و می توانید در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ ابتدا کالای خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه عزت نفس داشته باشید و در ارتباطات خود نیز چگونه موفق ظاهر شوید.

از عواملی که می توان برای عزت نفس در نظر گرفت مواردی همچون:

الف- ارتباطات بچه ها با والدین
ب- کنترل برخورد درباره عواطف منفى
ج – پذیرش خود
د – رفتار اجتماعى

 

علایم و نشانه هاى روانى ضعف اعتماد به نفس:
۱- بخل و حسادت ۲- نسبت به دیگران مشکوک بودن ۳- مشوش و نگران بودن ۴- نداشتن اعتماد به خود ۵- احساس عدم شایستگى و لیاقت و غرق در مشکلات خود بودن ۶- حریص در قدرت و جاه و مقام بودن ۷- اعتقاد داشتن به این که نکته که همیشه حق با آنان است ۸- تصور مى کنند که مجبورند همه توقعات دیگران را بر آورده نمایند.

 

خرید آموزش اعتماد به نفس توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری چشم

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری چشم

 

 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری چشم اگر دوست دارید تا در میان دوستان و آشنایان خود متفاوت تر از همیشه باشید و با چهره ای جذاب و زیبا تر از گذشته حاضر شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این مجموعه آموزشی را تهیه و با دقت تماشا کنید.آموزش آرایش چشم  که برای شما تهیه کرده ایم می تواند در زیبایی صورت شما بسیار موثر باشد و شما در این مجموعه جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش چشم را مشاهده خواهید کرد.در این مجموعه انواع مدل های مختلف برای سنین مختلف قرار داده شده است.مدل هایی همچون خلیجی و اروپایی و جدیدترین مدل های روز دنیا در این مجموعه برا شما عزیزان قرار گرفته است.شما با خرید آموزش آرایش چشم فوق می توانید کار با سایه و خط چشم و مداد را نیز فرا بگیرید.همچنین آموزش مش و انواع آرایش ها همچون آرایش عربی را نیز فرا خواهید گرفت.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم و کافیست ابتدا شما سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آن را به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری چشم

از جمله مهمترین قسمت آموزش آرایش چشم فوق یادگیری انواع خط چشم های عربی می باشد.همچنین شما با ۱۰۰ نکته بسیار مهم درباره آرایش چشم آشنا خواهید شد.آموزش مکاپ و همچنین آموزش کاشت ناخن و انواع مدل های بستن مو نیز در این مجموعه برای شما عزیزان قرار داده شده است.ما سعی کرده ایم در میان سایر مجموعه های آموزشی بهترین و کاملترین مجموعه را برای شما عزیزان در نظر بگیریم که توسط اساتید بزرگ و مجرب آموزش داده و به شما کمک می کند در این هنر مهارت های لازم و کافی را کسب نمایید.شما خواهید اموخت که چگونه از رنگ های مختلف در کنار یکدیگر و به زیبایی استفاده نمایید.پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر با خرید اموزش آرایش چشم خودتان همه موارد فوق را به تماشا بنشینید و بعد از مدتی خودتان تمام ترفندها و اصول آرایشگری چشم را فرا خواهید گرفت.

 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری چشم توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

 

=========================================================

خرید اینترنتی آموزش تله پاتی

خرید اینترنتی آموزش تله پاتی

 

آیا تا به حال درباره تله پاتی چیزی شنیده اید؟آیا می دانید که می شود افکار دیگران را از راه دور فهمید؟آیا می دانید می شود با قدرت تله پاتی بر مغز انسان ها کنترل داشت؟امروز قصد داریم تا در این مجموعه یک آموزش تله پاتی برای شما علاقه مندان قرار دهیم تا بوسیله آن بتوانید با تمرین و تکرار دست به کرا های شگفت انگیزی زده و موجب حیرت خود و دیگران شوید.تله پاتی یک نیروری ناشناخته ای است که فقط با نگاه کردن می شود بوسیه این نیرو افکار خود را به دیگران انتقال داد .

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر این قدرت به دست افراد نا شایست بیافتد چه اتفاقی خواهد افتاد؟آیا می دانید که مخفیگاه صدام توسط تله پاتی یک سرباز آمریکایی کشف شد.؟ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم اورده ایم و شما علاقه مندان به آن می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آموزش تله پاتی

آموزش تله پاتی به همین راحتی که فکر می کنید امکان پذیر نیست.اگر واقعا دوست دارید تا شما هم در زمینه انتقال افکار خود به دیگران و فکر خوانی کمی تبحر پیدا کنید پیشنهاد می کنیم با خریدآموزش تله پاتی فوق و با تماشای با دقت آن و تمرین و تکراری که در حین کار انجام می دهید به این مهم دست یابید.

جالب است بدانید که چنانچه بتوانید به این نیرو دست یابید از این پس قادر خواهید بود در بسیاری از موارد شرایط را انطور که خود دوست دارید رقم بزنید و کاری کنید که دیگران ان طور که شما می خواهید فکر کنند.

  

خرید اینترنتی آموزش تله پاتی توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

==================================================

آموزش اصول و عقاید اسلامی

آموزش اصول و عقاید اسلامی

 

در زیر یک مجموعه بسیار ارزشمند تهیه و تدارک دیده ایم با نام اصول و عقاید اسلامی.این مجموعه به صورت تصویری بوده و زیر نظر استاد گرانقدر جناب آقای قرائتی به مانند همیشه به صورت بیانی ساده اما کامل تقدیم شما می شود. آموزش اصول و عقاید اسلامی نیازمند هر مسلمانی می باشد و هیچ گروه سنی خاصی را مد نظر ندارد.شما چه معلم باشید و چه طلبه-دانشجو باشید و یا سخنران یک مجلس نیاز دارید تا درباره اصول و عقیده های دین خود بیشتر بدانید و بتوانید در مقابل انها  در برابر پرسشگران نیز دفاع نمایید.

در قسمت اول این مجموعه ما بررسی می کنیم که اصلا چه نیازی به دین می باشد و آیا می شود انسان بدون دین زندگی نماید؟ در قسمت دوم امتیازات دین را نسبت به بی دینی  بررسی می کنیم.همچنین انگیزه های دین داری و در مقابل آن انگیزه های دین گریزی را نیز بررسی خواهیم کرد. به بررسی مشترکات ادیان می پردازیم و آثار ایمان را در زندگی بررسی می کنیم.

 

آموزش اصول و عقاید اسلامی

در قسمت بعدی به خدا شناسی و دلایل توحید می رسیم که با مثال های زیبا و با بیان شیرین فیلم شما با این واژه ها بیش از پیش آشنا خواهید شد.ما خرید آموزش اصول و عقیده های اسلامی را برای شما علاقه مندان در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ فراهم آورده ایم و براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

در این مجموعه راجع به پیامبران و اصول معاد و نبوت نیز خواهید شنید و درباره علم پیامبران و مقام و مرتبه آنان نیز خواهیم گفت.درباره اول الامر صحبت خواهیم کرد و درباره امامان و حق انها بر امت و حق امت بر امام نیز بحث خواهیم کرد.

و در اخر به مساله معاد و روز قیامت خواهیم رسید و درباره جزئیات این موضوع هم با شما به بحث خواهیم نشست.

 

موزش اصول و عقاید اسلامی توسط 22 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

===========================================================

خرید اینترنتی آموزش احکام

خرید اینترنتی آموزش احکام

 

اگر به دنبال یک مجموعه برای اموزش احکام هستید و دوست دارید تا در این باره به صورت کامل با مسائل ریز و درشت شرعی آشنا شوید ما پیشنهاد می کنیم با تهیه این مجموعه خود را از زحمت خواندن چندین کتاب راحت نمایید.این آموزش احکام به صورت تصویری بوده و در آن به شما به صورت قدم به قدم همه مباحث لازم را اموزش می دهند.در قسمت اول این آموزش شما درباره مسائل مربوط به نماز نکاتی را فرا خواهید گرفت.مواردی همچون تقلید -وضو-غسل-تیمم و احکام صوت از جمله اموزش هایی هستند که در این قسمت یاد خواهید گرفت.

 خرید اینترنتی آموزش احکام

در قسمت بعدی آموزش شما درباره شکیات نماز و واجبات آن آموزش خواهید دید.نکات مهمی همچون(ارکان و غیر ارکان-نیتو قیام – قرائت- سجده – تشهد و سلام – ترتیب و موالات – قنوت و تعقیبات و سجده سهو -مبطلات نماز – شکیات نماز) را خواهید آموخت.

ما برای شما علاقه مندان به مسائل شرعی امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم تا براحتی با خرید آموزش احکام و تماشای آن بتوانید فرایض دینی خود را صحیح و کامل انجام دهید.

شما در این مجموعه دربازه وقت نماز و تایین قبله و مکان نمازگزار و همچنین درباره احکام مسجد و در مورد اذان و اقامه نیز نکات بسیار ارزشمندی را فرا خواهید گرفت.شما در قسمت چهارم از آموزش فوق درباره نوع پوشش در هنگام نماز و محرمات و نامحرم ها و همچنین درباره مبطلات نماز اموزش های ارزشمندی را خواهید دید.

 

خرید اینترنتی آموزش احکام توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

===============================================

خرید اینترنتی آموزش مدیتیشن

خرید اینترنتی آموزش مدیتیشن

 

امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از مجموعه های کاربردی و بسیار عالی در مورد آموزش مدیتیشن را برای شما عزیزان علاقه مند قرار داده ایم.شما با دین این مجموعه و انجام تمرینات مربوطه می توانید به پرورش ذهن و تفکر و تامل پرداخته و با تلاش و پشتکار خود یک همسویی خوب میان ذهن و جسم خود ایجاد نمایید.از دیر باز هم گفته اند که با هم سویی ذهن و جسم انسان می تواند به آرامشی بی بدیل و ثبات فکری بی نظیری دست یابد.شما در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه مدیتیشن را به صورت صحیح انجام دهید.

با خرید آموزش مدیتیشن شما نحوه نشستن صحیح-نحوه نگه داشتن دستان بروی پا-عملکرد سایر نقاط بدن در هنگام مراقبه و سایر جزئیات لازم را فرا خواهید گرفت.باید بدانید که نحوه نفس گیری و تمرکز کردن شما به چه صورت انجام شود.در مدیتیشن تنها دانستن نکات کفایت نمی کندو مهم ترین قسمت نحوه اجرای صحیح ان می باشد.این مجموعه فوق به صورت کاملا تصویری و روان و به صورت کاربردی به شما تمام نکات را آموزش می دهد تا بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

 

خرید اینترنتی آموزش مدیتیشن

برای تهیه آموزش مدیتیشن می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و بعد ثبت سفارش محصول خود را که دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.یاد خواهید گرفت که چگونه بوسیله حرکات موزون می توانید تفکر و تامل ذهن خود را بالا ببرید.شما با یادگیری مدیتیشن از خستگی ها و فرسودگی های روزانه رها خواهید شد و جسم و جان خود را جلا می بخشید.

نکات مهم در مدیتیشن بعد از حالات فیزیکی خاصی که باید در هنگام انجام آن رعایت شود داشتن تمرکز و حس درونی همسو با آن اعمال می باشد.شما اگر به ظاهر حرکات فوق را به صورت کاملا صحیح نجام دهید اما از نظر فکری هیچ گونه همسویی با اعمالتان نداشته باشید نباید منتظر نتایج درخشانی هم باشید.

 

خرید اینترنتی آموزش مدیتیشن توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=================================================

آموزش جا به جایی اجسام

آموزش جا به جایی اجسام

 

حتما تا کنون در مورد جا به جایی اجسام از طریق قدرت تمرکز و بدون لمس شی چیز هایی شنیده اید.امروز ما قصد داریم تا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه بسیار عالی در مورد آموزش جا به جایی اجسام به شما ارائه کنیم.این مجموعه شامل یک جزوه ۱۶۱ صفحه ای و شش عدد سی دی صوتی بوده که مواردی همچون مدیتیشن-تمرکز-هوشیاری-تمرینات مختلف جسمی و ذهنی و بسیاری اموزش های دیگر را در خود جای داده است.

شما خواهید اموخت که چگونه تله پاتی کنید درباره برون فکنی و حالات خلسه مواردی را خواهید آموخت.چگونه در هوشیاری باشید زمانیکه در عالم رویا قرار دارید و ….

هدف از این مجموعه این است که چگونه می شود که بدون لمس کردن شی و بدون هیچ گونه تماس فقط و فقط با قدرت ذهن می شود یک شی را تکان داد و در ان تغییر حلت ایجاد کرد.اینکه چگونه می توان بر قدرت و نیروی جاذبه غلبه کرد و از زمین بلند شد.همچنین در مورد ذهن خوانی و تله پاتی هم مواردی بسیار مهم را یاد خواهید گرفت.

 

آموزش جا به جایی اجسام

جزوه ای که در این مجموعه قرار دارد چندین مرتبه در مجله های تخصصی سراسر دنیا به چاب رسیده است.پس با اطمینان از کارایی این محصول می توانید اقدام به خرید کرده و با خیال راحت به اموزش های آن عمل نمایید.برای ثبت سفارش می بایست ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و بعد سفارش خود را ثبت نمایید.این مستند زیبا را اگر واقعا با دقت تماشا نمایید و کمی هم تمیرن و تلاش کنید شما هم می توانید در حد خود دست به چنین کار های بزنید.دقت نمایید که این قدرتی است که در همه انسان ها نهفته است و فقط نیاز به پرورش و تربیت دارد.

 

 

آموزش جا به جایی اجسام توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

====================================================

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات لپ تاپ

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات لپ تاپ

 

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات لپ تاپ امروزه فرا گیر شدن کامپیوتر در همه عرصه ها امری اجتناب ناپذیر شده است و هر روز شاهد آن هستیم که استفاده از کامپیوتر رو به افزایش می باشد.در این بین نیز همانطور که استفاده از کامپیوتر ها و لپ تاپ ها زیاد شده است مساله تعمیرات آن نیز به عنوان یکی از موارد مهم برای کاربران همیشه به عنوان یک مشکل وجود داشته است.امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه آموزشی پر کاربرد را برای شما عزیزان قرار داده ایم که بوسیله آن می توانید از این پس خود تعمیرات لپ تاپ شخصیتان را براحتی انجام داده و از پرداخت هزینه های  اضافی به تعمیرکاران راحت شوید.آموزش تعمیرات لپ تاپ دارای قواعد و اصول مخصوص  به خود می باشد که ما سعی کرده ایم در این مجموعه به صورت گام به گام و اصولی نمام موارد مورد نیاز را برای هنر آموز ذکر نماییم.

 

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات لپ تاپ

این مجموعه به صورت کاملا تصویری و روان شما را در ابتدا با سایر قطعات و ملزومات لپ تاپ آشنا می کند و در مرحله بعد عیب های رایج و ایراداتی که ممکن است هرزگاهی برای هر لپ تاپی بوجود آید را مورد بررسی قرار می دهد.در مرحله بعد سعی شده است تا کمی بحث را به صورت تخصصی جلو برده و ایراداتی را که احتیاج به اموزش های حرفه ای دارند را به هنر آموز  اموزش دهد.

برای تهیه این محصول می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

با خرید آموزش تعمیرات لپ تاپ و کمی تلاش و پشتکار می توانید از این پس خود تعمیرکار لپ تاپ خود باشید و از پرداخت بسیاری از هزینه های غیر ضروری خود داری نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات لپ تاپ توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

==================================================

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس اگر به دنبال یک مجموعه کامل هستید تا بوسیله آن بتوانید برای آموزش زبان انگلیسی خود به از آن بهره برید ما به شما یک مجموعه بسیار معروف و کاربردی را معرفی می کنیم.پکیج آموزش زبان آیلتس یکی از بهترین و کامل ترین محصولات موجود در بازار بوده که مورد تایید بسیاری از مجامع بین المللی نیز واقع شده است.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای همه علاقه مدان به یادگیری زبان انگلیسی این مجموعه ارزشمند را در سابت قرار داده ایم .برای آموزش زبان انگلیسی باید در مرحله اول از متد و یا روشی استفاده نمایید که استاندارد بوده و بتواند  واقعا به شما در این زمینه کمک نماید و در مرحله بعدی نیز باید تمرین و تکرار را در دستور کار خود قرار دهید.آموزش زبان آیلتس در سراسر دنیا از طرفداران زیادی برخوردار بوده و همین نشانه کیفیت بالای این متد دارد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان مکن و به صورت کاملا علمی و اصولی زبان انگلیسی را فرا بگیرید پیشنهاد ما خرید اموزش زبان فوق می باشد.

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

همین الان می توانید محصول مورد را سفارش داده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریفات محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همچنین اگر قصد دارید تا در آزمون آیلتس شرکت کنید و در این امتحان موفق باشید باز هم پیشنهاد ما به شما تهیه محصول فوق می باشد.

متد آیلتس روشی می باشد که در آن سعی شده است به صورت کاملا عمقی و اصولی تمامی موارد پایه را با جزئیات کامل به زبان آموز آموزش دهد و شاید همین روش بسیار جالب باعث فرا گیر شدن استفاده از این متد باشد.همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می توانید اقدام به تیه این اموزش زبان انگلیسی نمایید. و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس توسط 42 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

==============================================

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی نیار است تا منابع مختلفی را مورد مطالعه قرار دهند.یکی از بهترین مجموعه های آموزشی که برای این کار  موجود می باشد مجموعه آموزش زبان تافل می باشد.این بسته آموزشی مناسب دانشجویان و افرادی که مایل هستند تا برای کار یا تحصیل به خارج از کشور بروند بسیار مفید بوده و از کارایی بالایی برخوردار است.آموزش زبان تافل یکی از متدهای بسیار کاربردی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی محسوب شده و مورد تایید موسسات معتبر آموزش زبان نیز می باشد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید آموزش زبان تافل را برای همه علاقه مندان به آن قرار داده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

همچنین این مجموعه به درد کسانی می خورد که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند.پس اگر می خواهید در این آزمون موفق باشید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه این محصول در رسیدن به این امر گامی بزرگ و موثر بردارید.

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

عناوینی که در این مجموعه وجوود دارد عبارتند از :

Audio:

Barron”s How To Prepare For The TOEFL iBT 12th Edition

Barron”s Pass Key To The TOEFL iBT

Cambridge Preparation For The TOEFL Test 4th Edition

Longman Complete Course For The TOEFL Test

Longman Introductory Course For The TOEFL Test 2nd Edition

 

  خرید آموزش زبان انگلیسی تافل توسط 17 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

========================================================

خرید آموزش کیوکوشین

خرید آموزش کیوکوشین

 

علاقه مندان به ورزش های رزمی و مخصوصا رشته کاراته دوباره با مجموعه ای جدید در خدمت شما عزیزان هستیم.امروز آموزش کیوکوشین را برای شما در نظر گرفته ایم.مجموعه ای بی نظیر که قدرت کیوکوشین را به رخ می کشد و شما شاهد خواهید بود که چگونه اساتید بزرگ این رشته هنر نمایی خواهند کرد.فیلم فوق به ۲۵ سال پیش بر می گردد و برای هنر جویان بسیار ارزشمند و نایاب می باشد.شما کاتا های مختلفی را در تمرینات کوهستان و تمرینات دریا و همچنین در برف خواهید دید.

 

خرید آموزش کیوکوشین

اگر  دوست دارید بدانید که تا به حال کدام یک از تمرینات و ضربه های شما صحیح بوده است و کدام را اشتباه اجرا می کردید به شما پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش کیوکوشین  و تماشای آن پی به اشتباهات خود ببرید.در این مجموعه نکاتی بسیار مهم و حیاتی را آموزش خواهید دید که شاید سالها در  سر کلاس هیچ مربی انها را یاد نگیرید.

 حتی اگر در آموزش کاراته برای خود استاد هستید باز هم پیشنهاد می کنیم با تهیه این مجموعه نکاتی بسیر مهم را برای خود یاد اوری کنید.اگر فرم کاتاها را فراموش کردید این فیلم می تواند به کمک شما بیاید.
برای ثبت سفارش خود کافیست تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.تمریناتی که در این مجموعه شاهد هستید را اگر بتوانید به صورت درست و کامل اجرا نمایید قطعا بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در این رشته ورزشی به پیشرفت رسیده اید.مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم /اورده  و همین الان می تواندی انرا از فروشگاه ما سفارش دهید و بعد از ردیافت کالا وجه انرا بپردازید.
همیشه برای یادگیری رشته های رزمی باید از پایه و اصول ابتدایی توسط بهترین و مجرب ترین اساتید  این روند را پیش ببرید.
خرید آموزش کیوکوشین توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 136